[LUGOS] Inkovska kava 0,47

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Dec 10 15:51:06 CET 2009

Hvala za izčrpna navodila. Samo še malenkost. Kaj pa meniš o verziji Inkscape-0.47-3? A res nisi bral novice, kako so tik pred izidom našli gromozanskega hrošča. Nekaj v zvezi s preklicom (undo) nevem več kakšnega oblikovanja črt. Morda kaj v zvezi z "airbrush". Zdaj so to novico sicer zbrisali iz arhiva. Mogoče jih je sram, ker so zašuštrali stvar. Ampak novica je bila res tam. Takrat so napisali, da vsaj naslednje tri tedne še ne bo dokončne verzije, ker bi radi popravili tega gromozanskega hrošča.

            Poni