[LUGOS] Inkovska kava 0,47

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Dec 10 13:40:59 CET 2009

Pozdrav!

0.47.1x v glavnem iste napake podedovane iz 0.46.x, tako da se stvari
vlečejo (preveri na njihovem Launchpadu). Pridobil ne boš nič, razen
malenkosti. To se dogaja povsod, samo žalost je da ima dve večji (morda
še kakšno, pa je glavnina testerjev že na 0.48 in se niti ne ve).

Po moje je najbolje, da vzameš stabilno kodo 0.45 in jo prevedeš. Znaš
narediti configure, make, make install. Od tod do lastnega .rpm je le
kratek korak. To ti bo der Alte z veseljem razložil, skoči lepo na
njihovo spletno stran, poberi pravo izvorno kodo, po možnosti s cvs/svn
in se ne sekiraj več dalje. Na ta način si lahko prilagodiš marsikaj.

Pomaga ti lahko nekaj naslednjih paketov:
mrepo - poglej na <http://dag.wieers.com/home-made/mrepo/> - pomembno za
ISO namestitve.
shortrpm - <http://v3.sk/~lkundrak/shortrpm> nekakšni zviti makerpm z
rpm v binarni obliki.
createrepo - naredi lokalni repozitorij, da ne tratim za url.

ibp, Jože

On 10. 12. 2009 11:48, Matic Smerdu wrote:
> Če dobro pogledaš "release", boš v njem našel niz "pre4". To je tista verzija z gromozanskim hroščem. Našli so ga nekaj dni pred načrtovanim izidom. Zaradi njega je potem končni izid zamujal za kak mesec. Tako dolgo so rabili, da so popravili.
>       Saj si priden, samo očala so se ti najbrž zarosila, pa nisi dobro videl.
>
>              Poni

..chopoff..