[LUGOS] Inkovska kava 0,47

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Wed Dec 9 22:54:23 CET 2009

----- Original Message ----
From: Janez Trenz <alte na aufbix.org>
To: Glavni dopisni seznam LUGOSa <lugos-list na lugos.si>
Sent: Wed, 9 December, 2009 10:29:20 PM
Subject: Re: [LUGOS] Inkovska kava 0,47

Dne sreda 09 december 2009 je Janez Trenz napisal(a):

> Seveda obstaja. V Fedorinih repozitorijih recimo. V F11 in F12.
>
> # yum install inkscape
>
> pa bo....

Da je res 0.47...

$ rpm -qi inkscape
Name        : inkscape                     Relocations: (not relocatable)
Version     : 0.47                              Vendor: Fedora Project
Release     : 1.fc11                        Build Date: pon 30 nov 2009
20:54:46 CET
Install Date: sre 02 dec 2009 21:36:47 CET      Build Host:
x86-1.fedora.phx.redhat.com

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte                  o      _     _         _
alte na aufbix.org             __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)

Se opravičujem. Malce sem šlampast. V RPM Search - Pbone sem res našel Inkscape 0.47, vendar samo za Fedoro 11. V Fedori Live 12 pa mi yum skuša vsiliti verzijo "pre4". Tisto z gromozanskim hroščem. Za Ubuntu se zdajle ne spomnim čisto natanko, vendar se mi zdi, da mi je tam ponujal verzijo 0.46. Namreč program za dodajanje in odvzemanje programov v grafičnem okolju.
     Mimogrede, tudi verzije 0.46 ne najdem lepo zapakirane. Samo polizdelek - beri izvorno kodo.
     Aja, še zadnji udarec. Ko sem iskal 0.47 za Ubuntu 9.10 na strani:
http://www.webupd8.org/2009/11/inkscape-047-final-version-released.html
sem tam sicer našel omembo te robe in pa navodila, kako jo namontiraš z orodjem "get in še nekaj". Ko sem hotel zadevo "doldat", pa me je stran usmerila na uradno stran od inkovske kave. Tam pa je za luniks na voljo samo polizdelek (izvorna koda), in sicer za verzijo 0,47 in 0,46.

čiv-čiv

                Poni