[LUGOS] ActivIdentity smart card reader

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Fri Dec 4 10:55:32 CET 2009

Pozdrav,

> Imam ActivIdentity USB Reader 3.0, ki mi pod Visto deluje BP.
> Rad bi pa to zadevo uporabil tudi na Kubuntu 9.10 in sicer v Firefoxu
> (npr. za eDavke ali ProKlik).
> Iščem in iščem, pa mi ne uspe najti česa uporabnega.
> Zato se obračam na spoštovano skupnost tu in prosim za nasvete, navodila
> itd.

Huh, takole je. S temi hardware tokeni sem se precej ukvarjal in
ActivIdentity je eden najslabših produktov. Pod Linuxom praviloma ne
dela (oz. s hudimi mukami), pa tudi pod Winsi ima resne težave. Sicer se
pod Winsi ne vidijo, ampak nekje imam zaslonski posnetek kaj se zgodi,
ko izbrišeš certifikat oz. iniciliziraš ("formatiraš") AI kartico. V
Windowsih "pobrisanih" certifikatov ga res ne vidiš, na Macu se jih pa
še vedno vidi.

Zelo transparentno, res.

Veliko boljši so produkti Gemalta. Gemalto sodeluje tako z Microsoftom,
kot tudi z OSS skupnostjo. Zato Gemaltovi produkti pod Winsi delajo
out-of-the-box, v Linuxu pa je potrebno namestiti en ali dva dodatna
paket (mislim da pcsc lite in openct).

Najbolj tragično je, da ActivIdentity (vsaj v nekaterih produktih)
uporablja Gemaltove čipe. Drug je le middleware, ki je očitno zanič...

Problem pri Linuxu na splošno je, da je večina tega hardwera za RedHat
in to za točno določeno verzijo. Na Debian/Ubuntu sistemih so potem
težave, ker je recimo pcsc knjižnica kaj spremenjena, itd.).

Sam sem pod Ubuntujem testiral še eToken, pa zadeva ni prav zares
delala. Sploh pri nadgradnjah so težave.

Sicer pa v branje priporočam tole: https://slo-tech.com/forum/t362203/49

lp, Matej