[LUGOS] usb modem Hyundai MB-810

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Aug 12 16:58:42 CEST 2009

Torej, vzel sem si cajt in vzel zadevo na test.

Dela.

Malo je sicer tricky, ker za data uporablja ttyUSB2, za query pa ttyUSB1. Port
ttyUSB0 pa pojma nimam zakaj se nuca.

Poleg tega da sem v option.c zavedel product in vendor id od modema ter modul
prevedel, zgleda moja konfiguracija nekako tako:

/etc/udev/rules.d/75-hyundai.rules
==================================
# usb_modeswitch ni potreben, zadostuje že eject
ACTION=="add", SYSFS{idProduct}=="f000", SYSFS{idVendor}=="1e0e",
RUN+="/usr/bin/eject %k"
# linki za večjo preglednost in diferenciacijo po com portih
ACTION=="add", KERNEL=="ttyUSB2",  SUBSYSTEM=="tty", SYSFS{idProduct}=="9000",
SYSFS{idVendor}=="1e0e", SYMLINK+="modem_data"
ACTION=="add", KERNEL=="ttyUSB1",  SUBSYSTEM=="tty", SYSFS{idProduct}=="9000",
SYSFS{idVendor}=="1e0e", SYMLINK+="modem_query"

/etc/ppp/chap-secrets
=====================
mobitel * internet

/etc/ppp/options
================
asyncmap0
noauth
crtscts
lock
hide-password
modem
lcp-echo-interval 30
lcp-echo-failure 4

/etc/ppp/peers/mobitel
======================
usepeerdns
defaultroute
connect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/chatscripts/mobitel"
/dev/modem_data
921600
user "mobitel"

/etc/chatscripts/mobitel
========================
ABORT 'BUSY'
ABORT 'NO CARRIER'
ABORT 'ERROR'
'' AT
OK AT+CGATT=1
OK AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
OK ATD*99#

...in gremo:

vštekaš modem in čakaš da se na namizju pojavi 4GB pogon (gori
rdeča lučka na
modemu)

comgt -d /dev/modem_query (te vpraša za PIN, sledi priklop v omrežje)

...nato kličeš:

sudo pon mobitel

Hitrosti so OK... dl je okrog 3,5Mbit/s, ul pa okrog 1Mbit/s. Ne zdaj teh
hitrosti vzeti za svete, vse skupaj je namreč odvisno od bazne postaje in
koliko mobilnih dolvlekačev je trenutno že priheblanih na njo.

Jaz ponavadi kličem kar s pomočjo udev-a ob samem vklopu naprave v USB port.
Narediš skripto za klicanje in jo prek udev pravila kličeš z +RUN ukazom.
Zaradi same funkcionalnosti udev-a je potrebno iz pravil klicati najprej
"wrapper" skripto, ki dejansko skripto požene v ozadju, saj udev
pričakuje, da
se program ki ga sam  požene, dokaj hitro zaključi, v nasprotnem primeru ga
ubije. V dejansko skripto lahko vključiš tudi comgt za avtomatsko
registracijo
s PIN kodo... comgt namreč lahko poje string spremenljivke COMGTPIN,
ki jo imaš
nastavljeno v kakšni konfiguracijski datoteki. Potem se lahko še malo
poigraš in
kličeš kakšen pynotify, ki ti na ekran izriše notify baloon po
tvoji želji in
tako dalje in tako naprej...

To je vse za danes.

lp,B