[LUGOS] GSM/GRPS/UMTS modem

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Apr 15 07:48:00 CEST 2009

Howdy!

Še najbolj na varni strani si, če je modem priključen kar na dobri stari
serijski port. Ampak takih praktično ni več. Naslednja možnost je kakšen
USB modem, ki brez kompliciranja objavi, da je na USB vodilu en serijski
port. Ampak tudi takih ni več dosti, v glavnem glumijo, da so CD-ROM,
dokler driver ne pošlje magičnega zaporedja na USB. Na kao CD-ROMu pa
je, glej ga glej, driver za Windowse. :-(

No, ko boš našel en modem, ki se bo tako ali drugače obnašal kot modem
na serijskem portu, potem ni več težave. Še posebej, če se bo oglaševal
kot naprava z dvema serijskima portoma. Dial-up delaš z navadnimi
dialerji (minicom, wvdialer, kppp, ...), SMSje pa lahko pošiljaš in
sprejemaš kar s programoma, ki visi na (ta drugem) serijskem portu ...
delo z modemom je tudi za SMSje standardizirano z AT ukazi (morda kje na
netu najdeš standard ETSI TS 127 007, recimo ne-najnovejša verzija je
tukaj: http://www.groucho.org.ar/~groucho/gsm/ts_127007v050200p.pdf).

Torej, edino kar moraš res rešiti, je: najti modem, ki se ne dela preveč
pametnega.

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

You have an ability to sense and know higher truth.