[LUGOS] enlightenment in xinerama

Miha smihael at gmail.com
Tue Apr 14 19:30:27 CEST 2009

S tem nimam problema. Na eeepc imam (kadar se le da) priklopljen eksterni
monitor.

Vključiš ga v (KDE4) System Settings → Disdplay → izbereš output in
resolucijo.

POtem pa zazenem tole skripto (da dobim dva plasma activitija)

xrandr --output VGA --below  LVDS --auto
(VGA in LVDS si ustrezno spremeni)

mogooče se da to kaj bolj eleganto narediti v Xorg.confu oziroma gotovo se
to naredi preprosteje z gonilniki za ati/nvidio (če jih imaš).

Lep pozdrav, Miha S.
Best regards, Miha S.
Vielen Gruß, Miha S.