[LUGOS] GSM/GRPS/UMTS modem

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Tue Apr 14 19:11:13 CEST 2009

Pozdravljeni

Ali mi lahko kdo svetuje, kaksen GSM/GPRS/UMTS modem naj prikljucim na
linux streznik, da bi mi za zacetek posiljal SMS-e, kasneje pa morda se
kaj drugega. Zaenkrat bi ga uporabil za Nagios na CentOS 5. Poleg tega
me zanima tudi, kateri software uporabljate za kontrolo/nastavitev
modema. Ker gre za produkcijske streznike, ne bi rad prevajal jedra, da
bi zadeva delala, instalacija software-a pa naceloma ni problematicna.

Kasneje bi ga morda uporabil za kaksno kontrolo preko SMS-ov, morda kot
dostop do streznikov, ce gre link dol, tako da na pravi SMS dvigne
GPRS/UMTS povezavo in mi sporoci IP. To so zaenkrat samo ideje in niso
pogoj, ne bi si pa rad zaradi nakupa napacne skatlice zaprl teh moznosti .

Tudi ni treba, da je najcenejsi, ker bo kupila firma.

Hvala za predloge

		Bostjan