[LUGOS] enlightenment in xinerama

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Tue Apr 14 10:46:24 CEST 2009

Na pc imam priklopljena dva monitorja. Želim ju uporabljati na način, da lahko na vsakem posebej upravljam njegove virtualne desktope IN da lahko med obema prenašam aplikacije.

V večini desktopov / wmjev xinerama združi oba monitorja v en dekstop z enim samim setom virtualnih desktopov, kar je zame neuporabno.
Brez xinerame imam virtualce v na obeh desktopih, a ne morem prenašati aplikacij med njima, kar mi je ponovno neuporabno.

Ugotovil sem, da enlightenment to počne tako, kot jaz pričakujem, da mora delati. A je zadeva moving target in se usuva zdaj tu zdaj tam, zato me zanima, če poznate kak bolj stabilen wm/desktop, ki zna uporabljati dva monitorja na tak način.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org