[LUGOS] moje vprašanje

jest at softraja.com jest at softraja.com
Mon Apr 6 13:16:55 CEST 2009

Če misliš lepo narediti navodila, potem bodo navodila v stilu:
- slikca
- ter napisom spodaj Klikni naprej malce premalo.
Mogoče bi moral opisati, kaj si lahko uporabnik izbere in zakaj je
kateri servis.

Npr. slikca:
Firewall
Spodaj imaš napisano samo suhoparno: Klikni naprej
raje napiši nekaj kot:
- Označimo željene servise, kater naj požarni zid spusti do
  strežnika, npr.: SSH, Pošta (SMTP)..
Tako da ne bodo po sami instalaciji uporabniki "čukasto gledali" zakaj
servisi ne delajo..

Samo moje mnenje.
lp

believed to be clean.