[LUGOS] postfix conditional mail address rewriting

Rok Potočnik r at rula.net
Thu Sep 25 20:38:17 CEST 2008

torej.. postavljen sem bil pred problem, ki ga brez vase pomoci ne znam
resiti...

v primeru, da moj postfix dobi mail, katerega prejemnik pripada doloceni
domeni, moram posto relayati na dolocen smtp streznik (transport),
hkrati pa moram prepisati domeno posiljatelja in prejemnika, primer:

---
From: <aaaaaaaa at originalposiljatelj.com>
To: <bbbbbbbb at originalniprejemnik.com>
---
mora postati
---
From: <aaaaaaaa at drugposiljatelj.com>
To: <bbbbbbbb at drugprejemnik.com>
---
posta mora pa romati na mta na 1.2.3.4

nekako sem si zamislil sledece:

---main.cf:
transport_maps=hash:/etc/postfix/transport
recipient_canonical_maps=hash:/etc/postfix/recipient_canonical

---master.cf:
127.0.0.1:10025 inet n - n - - smtpd
  -o transport_maps=hash:/etc/postfix/transport_internet
  -o header_checks=pcre:/etc/postfix/header_checks_internet

---/etc/postfix/transport
drugprejemnik.com	smtp:127.0.0.1:10025

---/etc/postfix/recipient_canonical
@originalprejemnik.com	@drugprejemnik.com

---/etc/postfix/transport_internet
drugprejemnik.com	smtp:1.2.3.4

---/etc/postfix/header_checks_internet
/^(From:.*)@originalposiljatelj.com$/	REPLACE $1 at drugposiljatelj.com

seveda sem potem zagnal postmap na transport, recipient_local in
transport_internet ter naredil postfix reload...

stvar pa ne dela :(
pri debuggiranju (v master.cf pri 127.0.0.1:10025 smtpdju dodal se -vvv)
je videti, kot da vseeno uporablja /etc/postfix/transport

kaksna ideja?

--
LP, Rok