[LUGOS] posiljanje e-poste na SIOL-ov streznik ne dela

Matija Grabnar matija+lugos at serverflow.com
Thu Sep 11 10:00:39 CEST 2008

Aljosa Spanger wrote:
> Spostovani,
> do pred kratkim s posiljanjem poste na SIOL-ov streznik ni bilo tezav. Zanima me kaj moram preveriti (nastavitve na postnem strezniku niso bile spremenjene),

> da bo zacelo delovati posiljanje na SIOL-ov streznik . V obratni smeri deluje.
>
> Z ostalimi strezniki ni teh tezav.
>
> Kakrsne koli usmeritve bom zelo vesel.

Glede na to, da pises na lugos listo, bos moral napako opisati malo bolj
podrobno
kot samo "ne dela". Se streznik sploh ne javi? Se javi. pa ne sprejme
sporocila? Sprejme sporocilo, pa ga potem zavrne? Sprejeme sporocilo, pa
ga prejemnik ne dobi? Dobis kaksno sporocilo o napaki? Ce hoces, da ti
drugi pomagamo, nam moras delo cimbolj olajsati. Ce nam ne das dovolj
podatkov o napaki, lahko samo ugibamo, to je pa cista izguba tvojega in
nasega casa.