[LUGOS] Samba performance

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Mon Sep 8 11:17:32 CEST 2008

Lep pozdrav!

Na strežniku HP Proliant ML150 (Xeon 2.83 GHz, 2GB RAM, 2x250 GB HDD)
sem instaliral Debian testing (strežnik ni povezan v internet), katerega
namen je (izključno) datotečni strežnik za nekaj (cca. 3-4) windows
vista računalnikov.
Za "serviranje" datotek skrbi Samba 3.2.3 z osnovnimi nastavitvami.
Pri testiranju hitrosti (mrežna oprema in povezave so v redu - 100Mb) se
datoteke s strežnika pretakajo na windows računalnik s hitrostjo okoli 5
MB/s, iptraf pa mi pokaže okoli 50 Mbit/s na eth0. Datoteke so bile kar
velike (cca. 300 MB)
Glede na to, da sta diska v hardverskem RAID 1 in hdparm -tT pokaže
prenos preko 100 MB/s, se mi taka pretočnost zdi milo rečeno zelo slaba.
Zanima me, kaj bi lahko bilo narobe in ali je to normalno. Sicer sem
podobno počasnost opazil že večkrat (pri različnih kombinacijah Sambe in
Windows-ov).
Glede na to, da se je dosti govorilo o tem, da ima Samba boljši
performans celo od Windows strežnikov mi tole ne gre čisto v račun.

Če ima kod kakšno idejo, se priporočam,

-- Iztok