[LUGOS] LAG oz. net-bonding - kako nastaviti?

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Sep 5 16:51:44 CEST 2008

Howdy!

Damir Dezeljin wrote:
> Na SWITCH Dell PowerConnect 5424 (gigabit switch) imam priklopljenih 5
> nodov. Vsak node ima dve gigabitni mrezni kartici (torej, vsak je
> prikljucen na dva porta na SWITC-u).
>
> Na Ubuntu 8.04 bi rad usposobil t.i. LAG (Link Aggregation) oz.
> kakorkoli se ze rece stvari, ki bi mi ta dva per-node connectiona
> zdruzila v enega virtualnega z skoraj dvojno hitrostjo prenosa.

[ snip ]

> Glede LAG-a ...
> Po precej prebrane dokumentacije sem ugotovil, da seveda obstaja N
> nacinov kako to usposobiti. Na Linuxu je default nacin *balance-rr*
> (mode 0), ki naj bi bil tudi edini, ki omogoca, da se signel
> connection deli na vec vmesnikov. Sicer mi ni vsec round-robin
> politika deljenja (zaradi out-of-order paketkov), a bi rad to preizkusil.

balance-rr je default, ker je najbolj enostaven in ne rabi nikakršne
podpore na strani switcha. Ravno zato pa na ta način podvojiš BW *le za
TX*. Za povečanje hitrosti za RX rabiš podporo switcha. Ker si uporabil
to konfiguracijo, je omejujoč RX na drugi mašini (za RX se uporablja le
en eth vmesnik).

Glede na spisek načinov, ki je v dokumentaciji kernel driverja (<kernel
source dir>/Documentation/networking/bonding.txt), je edini način da
povečaš hitrost v RX smeri način *802.3ad*. Način /balance-alb/ je
packarija, ki ni primerna za hitre povezave med malo mašinami.

Enkrat sem se ukvarjal z bondingom v navezavi z enim (ne ravno) low end
Cisco eth switchem, ki nominalno podpira 802.3ad, pa ni speljalo. Če je
bil en link mrtev (izštekan kabel), je stvar delala, če pa sem imel oba
linka up, pa ni prišlo skozi ničesar - opazovano na nivoju
oddanih/sprejetih paketov na interface.

--

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc