[LUGOS] ssh hitrost kopiranja

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Oct 21 00:33:16 CEST 2008

To kar si napisal glede hitrosti ki jo Jure omenja je res... gre za hitrost
dd-ja.

Kar se tice /dev/zero tudi soglasam, ker ga lahko zlib "prevec" ter prehitro
(75MB/sec) stisne in rezultat ne bo realen.

Zgleda pa da bo Metodova, da je ozko grlo procesor, kar drzala. Sketal sem
kompleten /usr/bin (132MB) in ga zagzipal. Gzipal mi je s hitrostjo 9,4 MB/sec
kar je ZE pod nivojem mreze. Potem sem pa se za foro teh 132MB prescpjal kar
prek loopback-a najprej brez kompresije (66MB/sec) in se s kompresijo
(6,3MB/sec). Kompresija je pobrala najvec procesorja... po moje okrog 90%, 5%
pa je pobrala enkripcija. Dekripcija in dekompresija na strani sshd-ja pride v
preostalih 5% kar se obicajno itak dogaja na drugi strani.

Sel sem se dlje... ce sem nivo kompresije spustil na 4 sem ze presegel
16MB/sec,
s tem da se je dejansko cez mrezo preneslo samo 1MB vec (s kompresijo 6 je bil
gzip velik 56MB, s kompresijo 4 pa 57MB), s kompresijo 2 pa sem prisel ze
skoraj na 20MB/sec, s tem da se je cez mrezo preneslo samo 4MB vec (60MB).

Rezultat je spet popolnoma drugacen ce kompresiras samo tekst... 108MB
xml mi je
kompresiral 3 sekunde kar znese priblizno 35,4MB/sec, scp prek
loopback-a pa je
sel s hitrostjo 21,4MB/sec.

Bottom Line:

OpenSSH podpira nastavljanje nivoja kompresije vendar samo za protokol
1! Poleg
tega v man straneh lepo pise, da je zadeva sicer priporocljiva za pocasne
povezave (modem, pocasen DSL), na hitrejsih povezavah pa lahko kvecjemu
upocasni vse skupaj.