[LUGOS] ssh hitrost kopiranja

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Mon Oct 20 11:48:03 CEST 2008

On Mon, 20 Oct 2008 09:04:46 +0200
Metod Kozelj <metod.kozelj at lugos.si> wrote:

> Glede na to, da niti brez kompresije scp ni sposoben kopiranja s
> hitrostjo žice, bi rekel, da je CPU vseeno vrat od flaše. Meni se zdi,
> da IPsec pokuri precej CPUja za šifriranje in ga bolj malo ostane za ssh.
>
> Kaj pa pravi top med tem ko testiraš? Kateri procesi kurijo koliko CPUja?

Ja, ipsec na firewallih je ozko grlo. Izmeril sem ga z netcatom in vem, koliko ima prepustnost. Moja želja je, da bi s pomočjo kompresije to številko dvignil, a me preseneča, da je ssh s kompresijo še toliko počasnejši.
Kakorkoli že, z gzipom izven sshja je hitrost že uporabna.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org