[LUGOS] Nedelujoca mrezna - 3Com

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Oct 9 10:46:33 CEST 2008

In kaj s tem dosezes?

Res da imam modul 3c59x precej nastavljivih parametrov, vendar tega ti ne
omenjas. Ce naredis to kar si predlagal, nisi naredil se nic.

Jaz osebno bi pogledal kako je kartica (softversko) nastavljena pod Windowsi,
potem bi pa te nastavitve poskusil nekako (prek teh modul parametrov)
interpretirati se v Linuxu.

lp,B