[LUGOS] Postfix & black liste & siol = problem

jest at softraja.com jest at softraja.com
Fri Oct 3 14:33:13 CEST 2008

Živjo,

hvala za odogovor,

v client_access imam sicer blokirane adsl priključke, npr.:

dsl.siol.net                    554 Uporabite streznik mail.siol.net za
odhodno posto ali si uredite 'povratni naslov' za vas IP. Za nadaljne
informacije klicite 080 1000

dial-up.siol.net                554 Uporabite streznik mail.siol.net za
odhodno posto ali si uredite 'povratni naslov' za vas IP. Za nadaljne
informacije klicite 080 1000

torej kako naj potem izgleda vrstica, najbrž nekaj kot:

mta.siol.net    accept  ali kako ?

hvala lepa za pomoč.

> DSBL is gone.
> http://www.dsbl.org/

> Si poskušal vpisati siolove strežnike v /etc/postfix/client_access ?
>
> LP, Tomaž

> --
> believed to be clean.

believed to be clean.