[LUGOS] AVNOJ

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sat Nov 29 13:54:03 CET 2008

A linux razširil si mogoče mislil, Miha?

Upajmo,  če si kdo slabo misli v zvezi z Automatičeskim Vijećem
Nusprodukata Omladine Jugoslavije, naj pač misli ...  . Drugače pa to ni
lista za streljanje po nasprotnikih - to je bilo zadnjič izvajano na
prostem. Pač naj se streljajo samo bedaki in konji, to prepuščam njim.
Jaz raje uživam v dobrem štosu in fini zafrkanciji.

Puške pretopit, igrače naredit!

LOL na vse  skup, Jože

Miha pravi:
> Ko začnejo stvar uporabljati komedijanti :D lahko vemo, da se je linux
> res razšil....

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!