[LUGOS] AVNOJ

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Wed Nov 26 17:35:02 CET 2008

Živjo,

sem razumel poanto - le, da sem malo filozofsko (ne politično) nastrojen ...

pa se mi stanje pred vojno (na kulturnem, političnem, družbenem,
političnem...) ne zdi toliko drugačno od tega danes ...

stara mama je tudi govorila, da so bili takrat sicer zelo revni a hkrati
zadovoljni - no saj je tu finančna kriza ne, pa bomo lahko hitro spet tam

lp

Janko Harej
TŠC Nova Gorica