[LUGOS] AVNOJ

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Nov 26 14:52:35 CET 2008

Jure Pečar pravi:

> Predlagam, da dogodek ovekovečimo v stilu:
>
> http://www.maopost.com:8000/wcat=mao&wlan=en&wreq=maoartpre
>
> :D

Pa ja de, imamo pametnih doma dovolj. Jaz imam doma slavni 4000, s
podnaslovom: Času primerna povest iz prihodnjih dob. Spisal po vzorih
dr. Ničmaha dr. Nevesekdo. Izšlo leta 1966, najbrž ponatis predvojne
izdaje. Kdor ima kaj soli v glavi, ve kdo je pravi avtor in o čem gre.
Ta mož je pametno napovedal že sto let nazaj. No, če kaj, potem drži to,
da znanost vedno repo in kislo zelje je. Za bedake je meso in ostale
packarije iz bolne oštarije.

O imenu društva mogoče kdaj drugič, ko bom v pesniški formi in z malo
več časa.

lp, Jože