[LUGOS] Pismo E-upravi

Andrej Kositer andrej.kositer at agenda.si
Sat Nov 22 13:53:40 CET 2008

Mislim, da NOBEN nadaljnji komentar ni vec potreben in dokler je tako, se stvari ne bodo spremenile. Pa ne zaradi grde drzave, uradnikov, razpisnikov, Janse, Busha ali Microsofta! Dokler pricakujete pisne prosnje za pomoc vam ... :)

Zal resnicno in upam, da je to dovolj dober razlog in iztocnica za globok razmislek o stanju odprto kodne skupnosti v Sloveniji!

lp

Andrej

--
Andrej Kositer, CEO, www.agenda.si/Andrej_Kositer

Predlog! Obiscite prenovljeno spletno stran www.agenda.si

ODPRTA KODA IN LINUX
STORITVE : POSLOVNE RESITVE : UPRAVLJANJE IT : INFRASTRUKTURA IT : IZOBRAZEVANJE : PROGRAMSKA OPREMA

Visit our updated web page at www.agenda.si

OPEN SOURCE AND LINUX
SERVICES : BUSINESS SOLUTIONS : IT MANAGEMENT : IT INFRASTRUCTURE : TRAINING : SOFTWARE