[LUGOS] Pismo E-upravi

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Nov 21 20:06:24 CET 2008

Quoting Andrej Kositer <andrej.kositer at agenda.si>:

> Razen ?e naro?nik z ostrimi nevsebinskimi pogoji ne omeji konkurence na
> 2 - 3 najve?ja podjetja :( ki pa jasno, po logiki stvari ne ponujajo OKPO.

Mah jaz ze skozi pravim, da nucamo ljudi na vrhu piramide ali vsaj blizu vrha.
Dejstvo je to kar pravi Andrej, da so razpisi pisani na kozo parih
podjetij, ki
so si do zdaj vedno razdelili pogaco. Pa to sploh ni problem, to me sploh ne
moti... ne gre mi namrec v racun kako to, da v razpisne pogoje do sedaj
ni bilo
mogoce integrirati nekih varovalk, ki bi preprecevale ponudnikom samovoljno
izbiro tehnologije in standardov in to vedno napacnih ;) Ponudnik bo vedno
zagotovil minimalnim pogojem razpisa, ker mora iztrziti cim vec s cim manjsim
moznim vlozkom. To da bi ponudnik naredil kaj na svoje stroske se ne bo
zgodilo, ker je premalo Alesev Kosirjev, ki bi to lahko stlacili v nek
projekt.

Varianta, ki jo opisuje Darko je pa itak prakticno neizvedljiva. Mislim, da je
prakticno nemogoce, da bi se Mi tako povezali, enoglasno izbrali svojega
zastopnika in potem se v predpisanem roku oddali ponudbo. To je utopija.

Edini vhod, ki ga jaz tu vidim je ta, da se poskusa v cim krajsem casu
'urociti'
kaksnega izmed igralcev pri javnih narocilih, ta (se bolje pa bi bilo,
ce bi jih
urocili vec) pa bi potem razpisne pogoje pomagal prilagoditi tako, da bi bili
ponudniki prisiljeni poiskati partnerja specializiranega za odprto kodo in
standarde.

Kako doseci zgornje je pa ugotovil ze Martin, vseeno pa bo potrebno
lobirati na
vsakem koraku. A kdo igra golf ;) ce pa ze golfa nihce ne igra, si bo pa vsaj
par ljudi moralo nauciti zavezati kravato, kaksen tecaj retorike oziroma
'umetnosti verbalne komunikacije' pa tudi ne bi skodil.

lp,B