[LUGOS] IBM ali HP streznik

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Nov 12 16:32:38 CET 2008

Prakticno vsi SCSI kontrolerji novejsi od 10 let podpirajo auto rescan in so
primerni za hot-swap. SATA AHCI je tako ali tako hot-plug, dela pa pod SCSI
nivojem tako da komot naredis tudi manualni "scsi remove-single-device"
in nato
scsi rescan prek sysfs-ja.

Smartmon ze nekj casa podpira tudi cciss facility, tako da lahko vecino
diskovja
nadziras prek tega.

HP agenti so swoh... slabo so napisani in se redno vsuvajo. Paziti je potrebno
da izklopis  "reboot after lockup" opcijo, ker pri Linuxu loadi do 10 niso nic
neobicajnega, agent pa potem kar misli, da ti je masina friznila in jo reboota
(moja izkusnja).

Serverje ni priporocljivo ugasati... tudi za menjavo diska v SW RAID-u ne. Ce
imas 3 leta uptime in ti gre en disk, ugasnes masino, zamenjas disk, prizges
masino in ti gre po vsej verjetnosti se kaksen disk. Jasno, ce imas ohisje, ki
ti ne omogoca menjave diska brez da bi jo do polovice razstavil, potem nimas
kaj ;)

lp,B