[LUGOS] IBM ali HP strežnik

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Wed Nov 12 12:23:22 CET 2008

On Wednesday, November 12, 2008, 9:32:40, Ratko Rudic wrote:

> kaj pa pomeni "manualno" delo, ko gre disk. za sw raid dobiš mejl al pa kako
> skripto naredis da cekera /proc/mdstat, kako gre to pa na hw raidu na HP
> (IBM)?

V službi imamo HP ML350 G5 s strojnim RAIDom, in v primeru težav z
diski agent pošlje e-mail (je pa na strežniku Debian). Imamo en spare
disk, tako da ko je disk crknil, je krmilnik samodejno rebuildal RAID,
malo butasto se mi je zdelo samo to, da ko sem zamenjal crknjen disk,
je spet začel rebuild, in uporabil novi disk (tisti, ki je bil pa prej
spare, je pa spet postal to). Diske lahko menjaš med delovanjem, to ti
omogočajo vsi hardware RAID krmilniki če imaš hotswap kletke.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://eternallybored.org/ >

Any fool can make a rule, and every fool will mind it.
       -- Thoreau's Rule