[LUGOS] IBM ali HP strežnik

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Nov 12 00:23:51 CET 2008

re

On Tue, 2008-11-11 at 08:25 +0100, ratko wrote:
> - HP-Compaq DL360G5 E5410 z E4001 raid contr.
> ali
> - IBM Sys tem x3650 2.0GHz z ServeRAID-8k Adapter 25R8064
>
> OS bo Debian.
>
> IBM je nekoliko boljši, pa me zanima ali ga ima kdo ze postavljenega
> in ce ima kake probleme (recimo z raid kontrolerjem).

Imam predvsem zelo zelo dobre izkusnje z IBM-om, ne toliko zaradi
kompatibilnosti z hardware-om, kot bolj z zivljensko dobo in samim
delovanjem HWja. Naceloma na IBM opremi razen diskovja se nisem nikoli
nic zamenjal. Pa sem dal skozi vso X serijo IBM-a v zadnjih 6 letih ..

Z HPjem sem imel pa tudi ze en kup problemov kar se HWja tice (maticne
plosce, pomnilniske banke, PCI-X vodila )

Npr. ena od pametnejsih izkusenj je, da ne glede na kaksen super-duper
HW-RAID kontroler je v masini se v vecini primerov vsekakor splaca
postavljati SW raid na linux-u.

Predvsem zaradi vecje preglednost in upravljanjem z diskovnimi polji.
Navadno mi tistih IBM toolov za ServeRAID in monitoring HWja ni uspelo
nikoli usposobiti po kernelu 2.6.9 na Debianu. Podobno velja za HP,
ceprav sem imel na momente malo vec srece z nadzorom delovanja raid
kontrolerja in ostalega HWja ..

Zdaj ce lotis igrati z kaksno distribucijo, ki je bolj podprta s strani
HPja in IBM-a ala RHEL, SUSE .. bos lahko imel sreco, da bodo stvari
delovale out-of-the-box, dokler ne bos rocno zamenjal kernela :)

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #24:

network packets travelling uphill (use a carrier pigeon)