[LUGOS] Firefox 3.0 v slovenščini

Miha smihael at gmail.com
Sat May 24 22:24:47 CEST 2008

Še en "trubble" iz about:config

*Obljublim, da bom previden* hmm ... Ali se tega ne bi dalo malo drugače
povedati, namreč obljubljati računalniku je malo nesmiselno (glej:
https://wiki.lugos.si/slovenjenje:pravila#pismo_primoza_peterlina_mihi_tomsicu
)

Predlagam nekaj v stilu: *Vseeno nadaljuj *ali pa *Prebral sem opozoril in
sprejemam odgovornost

*Vse skupaj me malo spominja na Windows, ko moraš za dostop v mapo z
sistemskimi datotekami nekam kliknit ampak pravzaprav ti nič ne prepreči,
samo opozori te. Bom naslednjič ko bom imel "priložnost" uporabiti XP
pogledal kje natančno se to nahaja.

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha