[LUGOS] open-xchange izkusnje

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Wed May 21 07:14:56 CEST 2008

Zdravo,

z open-xchange-jem smo imeli velike težave. Zadeva se je sesuvala in metala
ven javanske napake. Ker nismo imeli kakega posebnega "subscriptiona" smo
bili omejeni samo na podporo ostalih strank, ki so zadevo tako kot mi samo
"kupile" - slepa ulica. Zadevo smo odstranili. Sam bi dobro stestiral tudi
Scalix.

lp

21. maj 2008 7:08 je oseba Robert Ludvik <r na aufbix.org> napisala:

> Jaz uporabljam egroupware (www.egroupware.org). Ne sicer kot zamenjavo
> Outlook +
> Exchange, se pa da tudi nastaviti.
> Vsebuje:
> http://www.egroupware.org/applications
> Sinhronizira se z:
> http://www.egroupware.org/sync
> Jeseni izide 1.6 s posodobljenim Document Management Systemom (dosedanji je
> temeljil na MyDAM, http://dms.markuswestphal.de/about.html)
> Lp
> --
> Robert Ludvik