[LUGOS] open-xchange izkusnje

Rok Potočnik r at rula.net
Tue May 20 16:24:52 CEST 2008

Aljosa Spanger wrote:
> Zivijo,
>
> zanima me, ce  kdo uporablja  open-xchange  v  svojem podjetju,
> organizaciji in  ce kaksne so vase izkusnje.
>
> Iscem namrec alternativo  MS Exchange-u in outlook-u.
>
> Hvala ze vnaprej.

Sem ga postavljal... mors met kr dost s podrocij ldap, pgsql, tomcat,
... ter tako naprej... zalostno je, da ni nekako poslovenjen (morda je
zdaj kaj drugace, ampak pred par leti se je dala dobit samo
anglesko/nemska verzija), support za tisto 'free' verzijo je bl tak tak.
mislim da mors ox-connector za outlook posebej dokupit.

manj dela mas, ce postavis en posten postfix, dovecot za imap, mysql ter
recimo horde aplikacije za webmail/groupware, ...

--
LP, Rok