[LUGOS] Samba

Martin Goršek martin.gorsek at triera.net
Fri May 16 13:24:40 CEST 2008

Nisem sicer spremljal tele debate, ampak načeloma uporabnike razdeliš po skupinah
in določiš komu pripadajo datoteke, ki jih kopiraš v določene mape.
npr.: vse datoteke kopirane v mapo www, neglede kdo jih vpiše, postanejo last skupine apache.

[www]
   comment = Apache
   path = /usr/apache/Miles
   public = no