[LUGOS] Samba

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed May 14 22:48:46 CEST 2008

Ta resitev ni prav nic banalna... tako se te reci resuje - na dveh
nivojih pac.
Enako je pod Windowsi... najprej moras poskrbeti za pravice na nivoju sistema,
potem pa se na nivoju aplikacije (Samba).

Na nivoju sistema se v te namene uporablja SGID na direktorijih (lahko tudi
ACL-je), na nivoju aplikacije pa opcijo "create mask" in "directory mask".

lp,B