[LUGOS] Samba

Tomaz Lovrec tomaz.lovrec at dev.media-archiver.org
Tue May 13 12:43:14 CEST 2008

Jaz bi naredil takole, recimo ustvariš en direktorij /podjetja
in potem /podjetja/podjetje1, /podejetja/podjetje2
In vem pač svoje mape.
Daš samba zapis
[podjetja]
  comment = "To so podjetja"
  path = /podjetja
  browseable = yes
  writable = no
  valid users = user1, user2, user3, user4

[podjetje1]
  comment = "Prvo Podjetje"
  path = /podjetja/podjetje1
  browseable = yes
  writable = no
  valid users = user1, user2

[podjetje1-kadrovska]
  comment = "Kadrovska za podjetje1"
  path = /podjetja/podjetje1/kadrovska
  browseable = yes
  writable = yes
  valid users = user1

[podjetje1-racunovodstvo]
  comment = "Kadrovska za podjetje1"
  path = /podjetja/podjetje1/racunovodstvo
  browseable = yes
  writable = yes
  valid users = user2

Če se ne motim ti poznejši Samba zapis prevozi dovoljene userje ki si
jih dovolil prej, troej user 2,3,4 ne bodo imeli pravice pisanja ali
branja po podjetje1-racunovodstvo.
Če ugotoviš da temu ni tako ali če kdo pove tukaj drugače, pa ustvariš
userje in jim dodeliš skupine.

Dne 13.05.2008 (tor) ob 11:34 +0200 je Miha Gregors zapisal(a):