[LUGOS] Apache 2 na Kubuntu 8.4

Blaz Podrzaj b at thz.net
Sat May 10 19:51:00 CEST 2008

Dragi moj, to ne bo slo tako kot si ti verjetno predstavljas.

Narobe je sledece:

1. da pretipkavas ukaze za katere ne ves kaj pomenijo in cemu so namenjeni
2. da si NAROBE pretipkal ukaze, ki ti jih je svetoval Rok
3. da se sploh ne potrudis in ne pogledas kaj ti ukazi pomenijo in kaksna je
njihova sintaksa
4. da ne ves kaj bi pocel z informacijami, ki ti jih ukazi vrnejo
5. da se gres web/domain hosting pa sploh ne ves kako se pogleda ali web
storitev na strezniku tece ali ne
6. da brez veze in kakrsnegakoli dobrega razloga naredis upgrade kompletne
distribucije

...teh tock bi tukaj lahko nastel najmanj 20 pa ne vem ce ima smisel.

Znani Blayotov pregovor pravi:"Ce vse deluje, ni treba nic popravljati! Pust
hudica pr' gmah!"

Res mi ni jasno, zakaj je bilo potrebno narediti upgrade z verzije 7.10
na 8.04.
Po moje je najboljsa varianta, da gres na kak tecaj tipkanja, tecaj
samostojnega
efektivnega ucenja, in da se lotis branja kaksnega HOWTO-ja ali knjige v stilu
"Linux Administration for DUMMIES".

lp,B