[LUGOS] Linux JukeBox

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri May 9 10:19:53 CEST 2008

Oboje je kul. Nekako se bolj nagibam k mpd-ju ker mi res ponuja tocno
tisto kar
rabim in nic vec. Ampache je pa spet prevec bloat zame, je pa phpMp spet tocno
to kar rabim ;)

A z VLC (prek web vmesnika) lahko naredis remote playlisto in jo tam tudi
shranis? Se mi zdi da VLC v tem primeru playlisto hrani samo v cache-ju in jo
izgubi, ko ga ugasnes in ponovno prizges?

Hvala za predloge.

lp,B