[LUGOS] A kdo ve kako izboljšati PHPBB?

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Sat May 3 09:57:37 CEST 2008

2008/5/2 Joze Klepec:

>  To je kar prvo vprašanje. Vizualno mi je ta reč hudirjevo všeč, bolj ko pa
>  brskam po takih forumih, bolj opažam, da se vanj lahko "nasere" tudi do 75%
>  spammerjev.

S PHPBB-jem nimam dosti izkušenj, lahko ti pa povem za wiki in se
nekaj spletnih obrazcev, na katere sem dobivala kup spama.

Tistih slikic (captcha) mi nekako ni uspelo nastavit/instalirat, potem
sem pa na obrazec dodala racun
   ( nakljucno_stevilo_do_100 (plus|minus) nakljucno_stevilo_do_10 )
krat rimska (X|C|M)
in na nekega drugega so morali ljudje vpisati ime osebe, ki bi jo
morali vsi, ki so stran uporabljali, poznati, spammerji pa ne.

Spam se je reduciral od nekaj deset spemanj dnevno na cisto nulo.
Seveda bi lahko kdorkoli "vlomil" v tak enostaven sistem, ampak za
majhno spletno stran ne bodo pisali specialnega softvera. Poskrbeti
moras samo, da nelogirani uporabniki ne morejo pisati, in da pri prvi
prijavi uporabljas nekaj, cesar genericni spammerji ne bodo zlomili.
Ni vazno, kaj je to, samo da ni standardno.

Mojca