[LUGOS] [Fwd: 2 problema z Ubuntu 8.04]

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu May 1 11:18:51 CEST 2008

Kar se tiče Sony-jev, imam še enega, ki je narejen za firmo ELSA (Ecomo, sicer
CRT) in teče prav tako na njihovi ELSA (=nVidia) kartici. Vsi sony-ji od
prvega multisynca, ki je znal po pameti ločiti celo TTL od VGA signala, imajo
možnost pomnjenja vsaj dveh nastavitev. To poiščeš v menijih, malo
pretelovadiš in je. To je razlika glede na iyamo in nokio - to ni reklama,
govorim iz izkušenj.
Če pa uporabljaš v Windowsih drugo ločljivost kot v Linuxu, se pa zadeva mora
postavit sama od sebe. In to ne glede na firmo monitorja.

Glede SiOLa nimam komentarja - zdaj je deset let kar ga uporabljam tako ali
drugače. uporabljam ga le še zato, ker se mi sploh ne ljubi menjati e-naslova
in je s tem približno tako kot menjati telefonsko številko mobilca med leti
1991-97. Upam da se bodo reči v petih letih spremenile, ker je to navadna
tiranija. Svoje ime in priimek sem pač zadobil ob rojstvu in ga ne more brez
mojega privoljenja patentirat noben ISP niti noben drug podjetnik - če ni moj
soimenjak in sopriimenjak, seveda! Zdaj pač plačujem davek za strah, da ne bo
nihče začel spamirati ljudi z mojo identiteto in v mojem imenu!!!

Da ne govorim kakšna je pri njih telefonska podpora - zadnjič sem se na njih
obrnil leta 2003, naprej pa hvala lepa za tak ponižujoč odnos. Od takrat sem
vse najbolj nujno rešil sam, pa če crkne vse do vodov. Z njimi ni skoraj nič
za imet, samo vode naj pošlihtajo, drugo je moj problem. Ustrezno bi lahko
tudi manj računali... .

Imam srečo, da živim blizu močnih priključkov. Oddaljeni strežniki (Azija,
Amerika, Indija) pri njih potegnejo strahovito bolj kot recimo Krško, Gradec,
Dunaj (da ne bom naštel počasi pol Evrope). Včasih se mi zdi, da sem bolj
doma v Južni Afriki in je moj domači portal Ananzi, ne pa kak najdi.si. :D
Kar se tiče menjave IP-ja, je to značilnost dhcpja in predvsem windows
strežnikov na katerih pač visiš, dokler:
a) Ne porabiš določene obremenitve v kB/MB/GB,
b) Vsi uporabniki strežnika ne preobremenite in gre tisti, ki ima najstarejši
ping, preveč povezav, enostavno dol. Drugim se na ta račun poveča prenos,
strežniku pa sprostijo kapacitete.

Jaz sicer kjer morem (=strežnik ima to omogočeno) uporabim Ktorrent namesto
KGet ker se mi zdi to do kolegov in tudi strežnikov bolj prijazno. Oba sta pa
funkcionalno za končnega uporabnika povsem identična, le da Ktorrent ali
katerikoli bittorent še požre malo kapacitet donedavnega klienta kot
strežnik. Pa tudi celega KDE-je ali vsaj kdebase+kdelibs+kdemultimedia ne
rabiš za bittorent, kajne?

lp, Jože