[LUGOS] auto mount

Miha smihael at gmail.com
Mon Mar 31 22:31:07 CEST 2008

Kako bi zunanji disk  /dev/sdb1 ena priključil tako, da  se ob zagonu
(sistema ne KDEja) priklopi avtomatično, ker ga bi rad uporabil za domačo
mapo prenosov  (/home/mihas/Prenosi) ali pa bolje - kar pa je težje kar celo
uporabnik. mapo  /home/mihas (pa tudi ni tako praktično ker bi to mapo rad
uporabil na več sistemih izmenoma)?

Pa po možnosti (zarad prenosljivosti, da se ohrani fat32 sistem).

Vsi moji poskusi so propadli, ker mi je ob zagonu javil napako, da moram
odstraniti vse odstranljive medije in pritisnit katerokoli tipko za ponoven
zagon.

Mam pa ta problem  tako na Debianu Lenny/Sid kot na Kubuntu Devel (KDE4
verzija).

--
Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha

Mihael Simonič
Web design and Linux open source programs writer:
⋙ page: http://supermonitor.sourceforge.net
⋙ info: smihael na gmail.com