[LUGOS] backup celotnega diska

Marko Jerak marko at jerak.si
Tue Mar 25 22:25:08 CET 2008

rad bi naredil backup celotnega diska nakaksen image file (vcasih ce se
prav spomnim je to pocel norton ghost v DOS-u). Stare verzije ne najdem,
z novo pa si ne morem ali ne znam prav pomagati.

Namrec ob sesutju serverja kot se mi je to pred nedavnim zgodilo bi samo
to pomagalo. Imam sicer backup config file-ov ampak to ne pomaga.
Problem je nastal z update-om perl-a. Za resitev sem ze spraseval pa ni
nic pomagalo. Sedaj ga bom naredil na novo ampak hocem
 image file celotnega diska delujocega serverja, ce se se kdaj zmotim in
naredim update.

Kaksen nasvet?

Hvala
lp,M