[LUGOS] HP ProLiant ML150 G3 (SATA kontroler) in instalacija RH EL 4 update 1

Enet - Računalniška omrežja info at enet.si
Thu Mar 6 10:52:46 CET 2008

Rok Potočnik wrote:

> Jaz bi ti bolj priporocal da onemogocis 'RAID' v BIOSu ter presedlas na
> navaden Native SATA nacin, potlej pa naredis cisto pravi softverski raid
> v konzoli, recimo
>
> [...]

Sej tako sem sedaj tudi naredil, ampak zanima me v čem je problem. Imam
par DL380 G4 serverjev in tam so driverji iz HPjeve strani delovali
normalno + tega, da sem lahko RH EL 4 normalno naložil.

Imaš mogoče kakšne izkušnje kaka je hitrostna razlika med hardwarskim
SATA in softwarskim RAIDom?

Lep pozdrav,

	Andrej.