[LUGOS] IMAP

Tomaz tomaz at sms-send.net
Wed Mar 5 09:11:34 CET 2008

Zdaj sem se spomnil, da sem v Thunderbirdu moral še izklopiti opcijo, da
server podpira mape, ki podpirajo mešano vsebino (sporočila in podmape).
To storiš v Account Settings -> Server Settings -> Advanced in odstraniš
kljukico pred "Server supports folders that contain sub-folders and
messages". Potem ti pa pri kreiranju nove mape ponudi opcijo izbire tipa
mape.

Lp, Tomaz

lp, Tomaz