[LUGOS] IMAP

Matjaz Kljun matjaz.kljun at pef.upr.si
Tue Mar 4 22:58:28 CET 2008

Mitja Znidaric wrote:

> Oj!
> Ja, imam nastavljeno na "Detect automaticaly"... to je verjetno mbox.
>
> Preden prestavim na maildir, še vprašanje:
> ali moram nastaviti še karkoli drugega?
> oz. bodo emaili prišli na srv brez dodatnih zapletov?
Sicer ne vem, če sem prav razumel temo pogovora.

Maildir ali mbox .... to ni odvisno od tvojega odjemalca.
To ne način shranjevanja sporočil na poštnem strežniku in je
odvisno od MTA (sendmail, curier, qmail, postfix, ...) in njegovih
nastavitev. Na to torej ne moreš vplivati, če nisi skrbnik strežnika.

lp mk