[LUGOS] Katalogiziranje in predogled slik

Bierbauch pajek at pajcevina.net
Tue Mar 4 15:53:56 CET 2008

Lep pozdrav!

Imam kar lepo zbirko fotografij (trenutno razporejeno po tematskih mapah).
Želim si narediti knjižnico teh fotografij s predogledi (thumbnaili)
velikosti npr. 300x300 pik in podatki iz exif zapisa.
Če se da, želim imeti tudi zapis kje se posamezna slika nahaja (počasi
bodo šle vse slike na DVD-je ali kaj podobnega). Nekaj podobnega mi
omogoča npr. WhereIsIt?

Zanima me če obstaja kakšna rešitev pod Linux-om.
Vmesnik je lahko preko WEB-a, oz. načeloma bi želel kakšno
"command-line" rešitev, ki bi šla skozi mape, naredila "thumbnaile" v
neko mapo in vpisala podatke v bazo (MySQL, besedilna datoteka, etc.),
po kateri bi lahko brskal.

Za ideje se priporočam

-- Iztok