[LUGOS] Linux usmerjanje iz enega eth na drugega preko FW

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Fri Jun 27 18:21:49 CEST 2008

Hmm, dvomim, da bi šlo znotraj enega TCP/IP stacka.

Edino kar mi pride na misel je, da razdeliš Linux-box na dve virtualni
mašini, ki vsaka ima le en eth interface.

Torej bi tako simuliral dve neodvisni in ločeni mašini, ki pa sta vseeno
(lahko) na enem datotečnem sistemu in bi pač morda še vedno lahko počel
tisti kar želiš početi, četudi s dvema virtualnima strojema.

To se pravi, da bi prek etherneta komunikacija potekala izključno preko
switcha, res pa je, da bi za notranje komuniciranje itak pridobil en
virtualni lan na katerem bi lahko bila oba navidezna boxa..

Poskusi, mogoče rata..

LP

Darko

--