[LUGOS] mysql na Kubuntuju 8.4

Grega Leskovsek mavricek at gmail.com
Wed Jun 25 22:18:08 CEST 2008

Najlepša hvala, sedaj se lahko prijavim, vendar pa še vedno ne morem
narediti baze ... Tole mi javi:
mysql> CREATE DATABASE kolesa;
ERROR 1006 (HY000): Can't create database 'kolesa' (errno: 13)

Sem gledal na internetu, pa sem prebral, da je verjetno problem v
starem programu mysql. Sam imam ravnokar posodobljene, pa mi še vedno
ne dela.
Prosim pomagajte in sem hvaležen za pomoč, Vaš prijatelj, Grega Leskovšek