[LUGOS] USB -> multiport RS232

Mitja Udovč mitja.udovc at ztm.si
Tue Jun 17 16:35:33 CEST 2008

Pozdravljeni!

Imam dva 4-portna pretvornika iz USB na RS232 (na eni strani USB, na
drugi 4xRS232). Na računalniku imam dva USB priključka.
Zaradi specifičnosti aplikacije je pomembno da se USB porti številčijo
vedno enako.
npr.
če me delovanjem priključim en pretvornik v drugi USB port, se bodo
RS232 porti oštevilčili samodejno USB0...USB3
nato priključim drugi pretvornik v prvi USB port, bodo dobili USB4..USB7

Če pretvornika zamenjam med seboj, bo tisti ki ga prej priključim dobil
USB0....USB3 in drugi USB4...USB7.

Ali obstaja način in kako dosežem, da se bo ob rebootu oz. priključitvi
adapterjev v USB vedno isti porti isto imenovali.
(rešitev je v toliko portnem adapterju kolikor potzrebujem, ampak to
trenutno ni dobavljivo (16-portni) )

Distribucija linuxa je FC8.