[LUGOS] NAS - Linux based

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jul 30 23:01:15 CEST 2008

Hoj,

Zanima me kaksne izkusne imate s cenenimi NAS resitvami ki bazirajo na Linuxu?

Gledal sem WD MyBook WE pa so mnenja na spletu bolj klaverna kar se performans
tice... zadeva ima Gbit mrezni priklop ampak procesor je baje tako svoh, da so
prenosi precej pod pricakovanji.

Gledal sem se Qnap, ki se mi zdi precej spodoben samo je se enkrat drazji in
brez diska.

Leto ali se vec nazaj je tukaj nekdo govoril o enem NAS sistemu, ki ima celo
svoj low level driver za Linux, nekaj v stilu nbd oziroma iSCSI, samo ga nisem
nasel.

Ima mogoce se kdo svojega vinerja?

lp,B