[LUGOS] GSM, UMTS, GPRS, HSDPA...

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jul 30 22:48:57 CEST 2008

Hoj,

Meni ta zadeva dela BP. Remote IP 10.64.64.64 ne igra nobne bistvene vloge
tukaj. Pri meni je enak... tudi z drugimi GPRS modemi. uporabljam ga kot
primarni dostop do neta tako, da trenutno ne morem nic pogledati, debug opcije
sem pa po mesecu brezhibnega delovanja na routerju izklopil.

Moja /etc/ppp/options datoteka zgledat takole (nic posebnega):

asyncmap 0
noauth
lock
modem
/dev/ttyUSB0
921600
crtscts
defaultroute
usepeerdns
lcp-echo-interval 60
lcp-echo-failure 3

...v modemu imam dva staticna APN-ja - prvi je internetpro drugi pa od firme,
klicem pa takole:

pppd connect "/usr/sbin/chat '' ATZ OK ATD*99***1# CONNECT ''" user mobitel

...oziroma:

pppd connect "/usr/sbin/chat '' ATZ OK ATD*99***2# CONNECT ''" user blayo

Aja se to... ti modemi delujejo tako z option kot tudi z airprime modulom
(preveri). Jaz uporabljam option varianto, ki sem mu rocno dodal vendor in
product id od MC950D.

lp,B