[LUGOS] mysql in phpmyadmin

Grega Leskovsek mavricek at gmail.com
Sun Jul 20 13:00:42 CEST 2008

Spoštovani!
Imam Kubuntu 8 in LAMP,
V mysql-u sem naredil bazo kolesa, ko pa sem pognal
/var/www/phpmyadmin nisem imel te baze na vpogled. Če sem iskren ne
vem kako bi se pravilno logiral v phpmyadmin, ker sem se v  mysql
logiral kot sudo=grega in pswd,  mi phpmyadmin ni prepoznal gesla,
spustil me je pa naprej, če  gesla nisem vpisal (kako naj se prijavim,
da bom dostopal do baze, ki sem jo naredil v mysql-u??). V knjigi Php
in Mysql  sem prebral, da moram v eni  datoteki za phpmyadmin
nastaviti ip, če želim imeti strežnik dostopen od  zunaj - ne piše pa
ime datoteke? ...

Prosim pomagajte, saj sem še velik zelenec.
Vdano Vaš kolega,  Grega L

--
When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
http://users.skavt.net/~gleskovs/