[LUGOS] Gates si je izbral Ljubljano

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 25 08:13:25 CET 2008

Jaz sedaj že kar nekaj časa uporabljam fedoro za svoje vsakodnevno delo
in mi ne pade na pamet, da bi uporabljal windowse, čeprav jih imam
inštalirane kot dual boot. Windowsi me ovirajo pri vsakodnevnem delu.

Glede na razvoj linuxa v zadnjem času se ta razkorak med windowsi in
linuxom samo še veča. Tako da bo po mojem s postopno informatizacijo
družbe vse več ljudi uporabljalo odprtokodne sisteme. Motiv bo
storilnost.

Kar se pa tiče nacionalne politike, pa je stvar nekoliko drugačna.

Tu pa gre za kritično maso ljudi, ki sprejemajo odločitve in odločnost
politike. Če nimamo načelne politike, potem "kupimo" takoj, ko nam nekdo
pod mizo porine kakšen cekinček več. Tako je taka slovenija, kot jo
imamo danes lahek plen. Evropa pa se ne da vedno kupiti tako poceni, kot
se je lepo videlo pri patentih ( http://eupat.ffii.org/ ). To kar je
uspelo civilni družbi v primeru patentov v Evropi, me je zelo
presenetilo.

Mogoče pa smo slovenci samo zelo prebrisani. Zdaj ko le redki še
posegajo za Visto in se stvari z Linuxom premikajo, bomo dodatno še
zaslužili iz vreče Microsofta, kar pa ne bo nič spremenilo, saj je
prihodnost itak v Linuxih ;)  ...

Iztok

Dne 24.01.2008 (čet) ob 19:50 +0100 je Rok Jaklic zapisal(a):