[LUGOS] Gates si je izbral Ljubljano

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Thu Jan 24 16:34:26 CET 2008

No, pa nas bodo še na področju informatike podredili. Na koncu nam bo
res žal, da smo se pridružili temu tako neznansko "svobodnemu" Zahodu.
Morda bosta ravno Linux in odprto kodna skupnost razgalila, kaj Zahod v
resnici je. Ena zmes dvoličnosti, hinavščine in laži, z Microsoftom kot
najizrazitejšim primerkom le-tega. Razgalila vsaj nam tu, tistim tam čez
lužo pa itak ni več pomoči.

Malce ven iz teme, pa saj mi nihče ne bo zameril, kajne?

JAnko

--
Janko Mivšek
AIDA/Web